19:24 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاملات فرابورس

حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
دو برنامه افزایش سرمایه فوق العاده جذاب شرکت فرابورسی
نماد برتر- شرکت فرابورسی بهمن دیزل هم از دو برنامه افزایش سرمایه فوق العاده جذاب و از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( شامل زمین و ساختمان ) و سود انباشته خبر داد .
مشخصات کلی شرکت ۵۰ میلیاردی درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی
نماد برتر- شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد.
رشد ۳.۶ برابری ارزش بازار فرابورس در سال ۲۰۱۹
نماد برتر- فدراسیون بورس‌های آسیایی-اروپایی گزارش سال ۲۰۱۹ بورس‌های عضو را منتشر کرده که بر اساس آن ارزش بازار فرابورس ایران در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال قبل ۳.۶ و درآمد کل فرابورس نیز ۲.۵ برابر شده است.
افزایش بیش از ۵۰ درصدی بیمه فرابورسی منجر به کنفرانس اطلاع رسانی شد
نماد برتر- شرکت بیمه فرابورسی به دلیل افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد.
سپیدار آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی معرفی شد / برنامه های آتی و جذابیت ها
نماد برتر- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی از برنامه های آتی و جذابیت های سرمایه گذاری خبر دادند.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
وزارت اقتصاد زمان و شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی با نرخ سود سالانه ۱۸درصد تا پایان ماه جاری خبر داد.
«وکبهمن» فردا عرضه اولیه می‌شود/ ۲۲ آذر زمان معاملات ثانویه
نماد برتر- ۱۲ درصد از سهام شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن طی دو روز کاری توسط کارگزاری بورس بهگزین در بازار اول معاملات فرابورس واگذاری خواهد شد.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
زمان عرضه اولیه و سفارش خرید "چخزر" قطعی شد / شروع تازه واگذاری ها
نماد برتر- شرایط عرضه اولیه و زمان سفارش ۱۷.۵ درصد از سهام چوب خزر کاسپین مشخص شد تا این شرکت ۲۰ میلیاردتومانی چهارشنبه هفته جاری، بعد از دو ماه عنوان دار بیست و دومین شرکت جدید سال شود.
توضیح شرکت معدنی درباره مطالبات و بدهی، دلایل تاخیر پیشرفت پروژه ها و ...
نماد برتر- شرکت معدنی حاضر در فرابورس درباره مطالبات از گل گهر و اتوتک، بدهی به ایمیدرو، دلایل تاخیر در پیشرفت فیزیکی پروژه ها، ابهام در نرخ فروش کلوخه و ... توضیح داد.
گلایه سهامداران حقیقی "غپینو" از مالکان عمده/ یک مقایسه و اثر خنثی طرح ملی
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی پارس مینو با اشاره به اثر خنثی طرح ملی و روند قیمت این سهم از مالکان اصلی این شرکت گلایه و سئوالاتی مطرح کردند.
۳ شرکت آماده عرضه اولیه هستند / شرط حضور "چخزر" در هفته آینده + معرفی
نماد برتر- مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه سه شرکت آماده عرضه اولیه هستند از عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد "چخزر" در هفته آینده به شرط دریافت اطلاعات خبر داد.
عملکرد شرکت فرابورسی با رشد ۳۳۳ درصدی قیمت یک محصول
نماد برتر- تحلیلگر بازار سرمایه با بررسی وضعیت عملکرد شرکت فرابورسی از بکارگیری فناوری پیشرفته در تکمیل و توسعه تولید و رشد ۳۳۳ درصدی قیمت یکی از محصولات خبر داد.